INFRA, s.r.o., Tyršova 241 , Stařeč
Seminář je určen pro malé a střední podnikatele, majitele a jednatele společností, pracovníky obchodních oddělení firem, pracovníky, kteří se starají o realizaci marketingových aktivit firmy, ale také pro všechny, kteří se chtějí zabývat (nebo musí potýkat) s moderním marketingem. Účastník získá „marketingové minimum“, které by měl ovládat každý člen středního a vyššího managementu firmy. V jednotlivých blocích semináře se účastník postupně seznámí s hlavními principy, kterými se řídí marketing. Ujasní si místo marketingu ve struktuře organizace a dokáže popsat a v praxi uplatnit jednotlivé marketingové nástroje – například interní analýzu silných a slabých stránek produktů/procesů, externí analýzu příležitostí a hrozeb podnikání, pracovat s marketingovým mixem apod. Dokáže posoudit úspěšnost a efektivitu marketingových přístupů. Obsah semináře: - firemní strategie, strategické zbraně - portfoliový model podnikání - práce se značkou v marketingu - marketingový mix - marketingové taktiky - konkurenceschopnost, efektivita a náklady - moderní směry marketingu, sociální a virový marketing